onsdag 11 november 2015

Fortfarande höst

Pelargonerna blommar fortfarande. Ingen vinter här minsann. Trots byte av vinterdäck. Skönt att slippa halkan när jag är ute och kör bil så tidigt om mornarna och sent på kvällarna.

Är så glad över min Vänskapsknut. Tänder ljus nästan varje kväll nu när det blir mörkt så tidigt. Har även köpt mig ett guld äpple. Det lilla månbordet blev så bra där under tavlan i Allrummet tycker jag.

Imorgon ska jag jobba ett långt arbetspass och på fredag är det  Awardsparty på Arlanda med underhållning av Måns Zelmerlöw och på lördag ska jag och väninnorna på konsert med Madonna.


            


      



VAR RÄDDA OM ER DÄR UTE.

1 kommentar:

Villa Ryttarängen sa...

Vilket fint bord och den ljusstaken är jätteläcker. Vilka äventyr du ska ut på.. Wooow Madonna jo man tackar. Hoppas det blir trevligt. Kraaaam Pia