tisdag 30 juni 2015

Högsommar

Som vanligt händer det och sker mycket roligt i mitt liv.  Midsommaren kom och försvann lika snabbt. Traditionellt firande som vanligt med dans kring midsommarstång och brunch med sill och nubbe hos svärfar. Under kvällen sedvanlig grillning och lekar med släkt och vänner.  Uppvärmning hemma hos oss med kompisar innan sommarens första dans i  parken på midsommardagen.
Midsommarfirande.

Vi i Mon Top Fashion modellgänget har träffats på en mysig grillkväll med filmvisning av modevisningen. Ett härligt tjejgäng var vi hemma hos Maggie där det bjöds på god sallad och gott till kaffet. En heldag har jag också hunnit med i vårt fina Stockholm där det inköptes en Coiffe. Den tänker jag bära på systerdotterns bröllop.

Modellgänget. Den mulliga modellen i bild.
 
röda fina Coiffen.

I Förra veckan var jag och hälsade på lilla mamma. Vi for till Skärholmen och jag köpte mig ett par marinblå byxor och en matchande blus till. Sedan mumsade vi Kantarellpaj och drack gott vin till. Åt jordgubbar med vispgrädde som efterrätt.Väninnan Inger och jag har varit på VIP kväll på Fulleröhandel med Snittar och Bubbel.



Fina Inger på VIP kväll.


VAR RÄDDA OM ER DÄR UTE.

Inga kommentarer: