måndag 6 april 2015

Högtider

Den här påsken försvann med en rasande fart. Dottern har varit på fotbollsläger i Turkiet och maken hos goda vänner i Halland. Lite pyntande och påskande har jag hunnit med fastän jag har jobbat nästan hela påsken. På långfredagen var jag på en kanon bra Jesus Christ Superstar konsert.

Hela denna vår och sommar är det fullspäckat med fantastiskt härliga högtider.  Maken har sin födelsedag i slutet av april. Sedan har dottern sin  födelsedag i början på maj. Dotterns studentexamen i början på juni och sedan fyller syrran jämt. Därefter blir det bröllop. Då systers yngsta dotter gifter sig. Min egna födelsedag i mitten av juli.

I dag är jag ledig från förvärvsarbetet. Hemma vilar och små planerar dotterns studentfests meny. Det är kul tycker jag att läsa recept och tänka ut vad som det ska bjudas på. Tänk. Jag är ledig i morgon också. Det ska bli så skönt.







 

 



VAR RÄDDA OM ER DÄR UTE.

Inga kommentarer: