lördag 27 december 2014

Soffköpet

Jag är verkligen nöjd med vår nya Howardsoffa. Jag gillar tygets struktur, färg, proportioner och att den är sväng. Min soffjakt hade pågått under en tid. Efter många möbelbutiks besök, möbelkataloger och heminredningstidningar så bestämde jag mig för denna soffa i Howard modell.

Så åkte väninnan och jag in till Chilli i Uppsala för att beställa soffan. Å jag blev då oerhört besviken. När expediten sa att soffan inte kunde fås hem innan jul. Nu snackar vi mitten av november.

Jag hade gjort en bevakning på soffan på internet men glömt det. En dag fick jag ett mejl om att soffan kommit in till lagret och gick att beställa med 4-7 arbetsdagars leverans. Dan före dopparedan anlände hon.  Vår nya fina ljusa Howardsoffa och jag är så nöjd.



     
                                                 God fortsättning

Inga kommentarer: