fredag 19 september 2014

Härliga höst

 
Den här hösten och kommande vinter. Finns det en hel del trevligt inplanerat för min del. Det är mycket nu. Upptacksdag inför resan till Wien i oktober med SKUT. Var det i Tierp under förra lördagen. I november köresa till Helsingfors med besök på Mamma Mia musikal. I slutet på oktober modevisning med den något äldre mulliga modellen och de andra härliga modellerna. 

Under onsdagskvällen träffades vi för en första genomgång. Nästa lördag åker jag och dottern och ett gäng härliga människor på besök till Tyskland. Oktoberfest minsann. både i  München och Stuttgart. 

Ledig från jobbet förra helgen och i måndags men det händer så mycket roligt så dagarna bara flyger iväg. Varit på höstskogspromenader och på Thuns med väninnan. I söndags var jag på Zumba därefter röstade jag och sedan på trevligt Tupperware Party hemma hos nyfunna vännen Maggie.

I går kväll besökte jag en vänninas mysiga sommarstuga i roslagens famn. Där var det så härligt tyst. Vi åt smörstekta kantareller och en jättegod fisksoppa. Chokladmousse till efterrätt. I dag och i morgon jobb.



  


Inga kommentarer: