tisdag 26 augusti 2014

Må om sig själv

Inget kan vara bättre denna förvärvsarbets fria regniga dag än att ta hand om mig själv. Ett hälsobad innehållande den välgörande Sannas Såpa. Passar min atopiska hy alldeles utmärkt. Dags att kliva upp ur badet när fingrarna är alldeles skrynkliga. Yoga stund och en kopp kaffe med mjölk. Laddar inför det kommande Mary Kay seminariet. I går var jag hos frissan. Förbereder packningen idag.  Under kvällen handledare utbildning för körkort med dottern. I morgon jobb och på torsdag förmiddag flyger jag till käcka Göteborg i sällskap med mysiga väninnor.

Ska bli så härligt att träffa alla underbara kvinnor som så målmedvetet driver sina egna verksamheter.  Med glimten i ögat och den Gyllene regeln i åtanke. Det brukar vara så härligt roliga och intressanta seminarier. Fredagkväll med galaklädsel och som jag förmodar enastående underhållning.
 

 
 


 
 VAR RÄDDA OM ER DÄR UTE.

 

Inga kommentarer: