torsdag 23 januari 2014

Shopping i storstan och besök hos lilla mamma

Under mina lediga dagar från jobbet har jag tagit mig en tur till storstan. Kul med lite nya ombyten att ta med på resan till Skottland. Dit jag åker om två veckor. Med ett gäng härliga vänner.

Jag har också besökt lilla mamma som bjöd på födelsedagsmiddag. Så härligt gott, mysigt och trevligt. Efter shoppingturen. Hummer som förrätt och biff med lök till huvudrätt och gott vin till.  Budapestbakelse till kaffet.

Jag har även fått ett jättefint Hjärtsmycke av lilla mamma. Som passar så bra till min fina svarta klänning som jag fick i julklapp av henne och mina nya tunikor.



Ny tunika med kort ärm. Varm och skön kappa i lite längre modell med svarta
detaljer. Tuff tycker jag.
En till tunika i tunnare tyg och lång ärm.


Nya jättesköna mjuka svarta Leggings .

 
VAR RÄDDA OM ER DÄR UTE.

1 kommentar:

Unknown sa...

Så jättefina kläder du har köpt!
Ha en riktigt fin resa.
Kramar