fredag 27 december 2013

Tu har blivit tre


I dag har jag varit hemma. Myser med levande ljus. Fixat med Billybokhyllorna i Allrummet. Vi har införskaffat nya dörrar till en bokhylla vi haft sedan tidigare. Den har vi placerat tillsammans med de andra två.  Eftersom de glasdörrar vi hade sedan tidigare inte ser likadana ut längre. Köpte vi en modell av dörr som är täkt nedtill och glas upptill. Jag har druckit kaffe och ätit skinkmacka. Å vad jag tycker att det är smaskigt med julskinka på Knäckebröd med senap. Det är min sorts Julskinksmacka det. Alldeles nyss gjorde jag gräddstuvad Pyttipanna av alla rester. Det blev också väldigt gott.

 



GOD FORTSÄTTNING


2 kommentarer:

Unknown sa...

Så fin din bokhylla blev!
Tack för tipset! Jag har varit sjuk och legat och funderat hur jag skulle göra med alla mina böcker. Orkade inte damma mina bokhyllor till jul eftersom jag blev förkyld.
Igår fick jag andningshjälp för min astma.
Jag önskar dej ett riktigt Gott nytt år!
Kramar

Tallhöjden sa...

Å så tråkigt hoppas att du blir bättre snart.
kramar och Gott nytt år.