måndag 18 november 2013

Härliga måndag

Jag är så helnöjd med mina arbetstider. Trotts mina tidiga mornar varannan vecka. Så skönt att slippa ekorrhjulet. Arbete måndag till fredag ledig på helgen jobb. I bland är jag ledig på måndagar. Som idag. Härligt att börja veckan med att vara ledig.

I går kväll medverkade jag i en Elvis konsert i Börje kyrka utanför Uppsala. Det var så kul. Kyrkan var fullsatt och det var mysig stämning. Innan konserten var hela Kören inbjuden hos en körmedlem i dennes helt nya fina lägenhet. Där hann jag precis med en snabb fika innan det var dags att ge sig av till kyrkan.

Under gårdagen var vi, jag, prinsen och prinsessan på kalas hos min systerdotter och hennes lilla familj. I Uppsala. De har precis flyttat in i en fantastisk fin ljus lägenhet med högt i tak, paraddörrar och gammeldags skafferi i köket. Vi blev bjudna på goda pajer och en fantastiskt god tårta från Rönninge Kaffestuga. Trevligt att träffa lilla mamma och syrran. Lilla underbara prinsessan Signe stal ju allas uppmärksamhet förstås.





1 kommentar:

Unknown sa...

Vilken söt liten prinsessa!
Kramar