söndag 27 oktober 2013

Skogspromenad

En härligt uppfriskande promenad. Jag vill njuta så mycket jag kan av alla de vackra höstliga färgerna, ljumma vindar och fuktig frisk luft. Tänk vilken härligt land vi bor i med skogen och vår fantastiska natur inpå knuten.
 
I går hade vi en mycket trevlig tjejkväll. Prat, skratt och trams till inpå småtimmarna. Så mycket gott att äta. Snacks. En god höstlig köttgryta och gott vin till. Hemgjord glass till efterrätt och lite senare under kvällen Halloweentårta och kaffe. 
 
Jag har för det mesta en sång i mitt huvud. Dessa sånger gnolar jag på under dagarna. Det finns så många fina sångtexter och härliga melodier. Som stunder av lycka tänker jag på..... Du e så söt när man ser spetsen på din tunga.....
 
Eller där faller det sista lövet bort sommaren är kort och ingenting kan få den att komma tillbaka. Nej vi får vänta tills nästa år igen till sommaren till sommaren.
 
 
 

 
 


 
Trädet har vuxit samman med stenen. Häftigt.


HA DET BRA DÄR UTE.

Inga kommentarer: