måndag 7 oktober 2013

modellkarriär och Korallbär

Min nya karriär som den mulliga, lilla och något äldre modellen har börjat.  Jag hade så galet roligt när jag gick på Catwalken i lördags. Jag tror att publiken hade lika roligt som jag. De klappade i händerna det busvisslades och tjoades.

Mannen som varit på resa i Tyskland tillsammas med några av våra underbara vänner och besökt Oktoberfest i München och några andra tyska städer. Kom hem i går kväll. Det passade utmärkt att sippa på en kall Bitburger och äta choklad efter jobbet. I dag är jag ledig och njuter av hösten och ledigheten. Jag har kokat en stor kastrull full med härlig höstlig Kyckling och grönsaksoppa

De underbara Korallbären fanns ofta i mitt hem under hösten och vintern när jag var barn. De lyser upp och gör mig glad. Kanske minns jag dem så tydligt då jag nogsamt fick förklarat för mig att de var giftiga och att jag absolut inte fick äta av dem.








VAR RÄDDA OM ER DÄR UTE.

Inga kommentarer: