torsdag 25 april 2013

Snabbare än fort

Torsdagstema hos FABRIKEN April moodboard

Oj, hela april har stressats igenom. Jag har försökt att finna ro och ta egen tid och varva ner men har inte alltid lyckats. Jag är bra på att känna.  Jag känner när jag stressar och karusellen snurrar för fort men det är inte alltid så att jag lyckas hejda mig. Se på VÅREN och ta mig en kopp kaffe.

Då när jag ville så mycket. Var det svårt att stanna upp. Det var ju så fantastiskt kul med nya händelser. Att vara med i svängen. Där allt hände liksom.

Då vi uppträdde med Kören. Alla möten. Körfestplaneringsgruppsmöten, Kyrkonämdsmöten, EKA möte, informationsträffen med KOLL och körövningarna. Då väninnan och jag besökte nyöppnad heminredningsbutik. Jobb med ombyggnad/nylansering av butik på Arlanda terminal två.


Fina butiken på tvåan.
  
Renoverade terminal två med vår butik på håll.
 TA DET LUNGT DÄR UTE.

2 kommentarer:

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

Vad fin butiken ser ut ( och vad läng esen jag flög från Arlanda reflekterra jag över också :)

Ha ne fin dag och hoppas tid för kaffekoppen tas :)
/ Pernilla

Victoria - Elvira Spekulerar sa...

Ja, april har verkligen rushats igenom, med lite tur så kanske man hinner njuta av sköna maj som kommer nu (med värme också hoppas jag.)