söndag 28 april 2013

Gula Tagetes och ett litet brickbord

Dagens Söndagsbild hos FABRIKEN. Där kan du se fler bilder.
Gula Tagetes och nyinköpta lilla brickbordet från Rusta.

Återigen en härlig vårdag idag.  Jag skjutsade dottern till fotbollsmatch och passade på att uträtta några inköpsärenden när jag ändå var i stan. Lilla Maja fyller ju år till veckan.

Det lilla brickbordet såg jag hos väninnan för någon vecka sedan en solig dag. När vi fikade ute efter en intensiv promenad. Jag tycker verkligen om den runda formen och den gulliga blomminstansningen. Dessutom tycker jag att det är så lagom i storlek.

Gårdagens Vårkonsert blev verkligen lyckad. Maten var god och publiken verkade gilla vår sång. Grabben och hans kusin hade jag anlitat som hjälp med maten och de var jätteduktiga.


 
 
VAR RÄDDA OM ER.

Inga kommentarer: