söndag 3 februari 2013

Nya termoskaffemuggen

Dagens söndagsbild hos FABRIKEN titta in för att se andra Bloggars söndagsbilder.

Nu har ännu en vecka förflutit. Med jobb, personalmöte, kurs med Coty där jag bl. a fick dofta på alla deras härliga nya sommardofter. Körövning, hårfrissebesök, matinköp och långa promenader.

I går var jag, lilla älskade mamma och bästa syrran på Oscars minsann och upplevde La Cage Aux Folles med Loa Falkman. Så bra föreställning. Så åt vi god mat och hade det hur mysigt som helst.

I dag har jag plockat undan allt som inte ligger på rätt plats. Grabben och jag har lagat en mumsig köttfärsås med Blomkålsris. Ungdommarna fick spagetti till de har inte lärt sig uppskatta Blomkålsrisets härliga smak än. I morgon jobb och sedan träff med ISO det ska bli kul.

Har inhandlat några nya saker från Bodum en härlig termosmugg en kaffepress och en så söt pensel med tillhörande glasbehållare. Allt med en härligt röd färg. Termosmuggen är min nya favorit. Jag fyller den med kaffe och mjölk varje morgon.
 
 
 






HA DET BRA DÄR UTE.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Å så roligt! Jag skulle också vilja se den föreställningen.
Vet ej om du minns att jag har en likadan bricka som den på din bild. Nu vill jag också ha den fina prickiga burken. Vet du om den går att köpa?
Ha en fin dag!
Kramisar

Tallhöjden sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Tallhöjden sa...

Hej!
Jag fick den prickiga burken av min väninna i födelsedagspresent. Jag vet inte vart hon köpt den, men jag har sett mindere likadana burkar på Fulleröhandel utanför Uppsala. Den är från AB Strömshaga och det märket saluför många ehandelsbutiker bl a BaldersHage.
Lycka till
Kram Annica