lördag 9 februari 2013

Det klarar jag mig utan

Dagens  Söndagsbild på FABRIKEN

En bild på mitt älsklingsgodis. Det klarar jag mig utan. Är faktiskt inte sugen längre.
Kanske på själva förnimmelsen av sötsuget men inte av det söta i sig. Så underbart jag som var en sådan gottegris. Hallonlakris Döskallar och Skumtomtar stod högt i kurs.

Numera äter jag en ordentlig frukost och lunch. Två rejäla mellanmål och en middag varje dag. På så sätt håller jag min sockernivå jämn och blir inte sugen på något sött.

Mellanmålen består oftast av frukt och bär med keso eller kesella och nötter.


 

Lillabordet har hamnat framför fönstret.


Blandade nötter mums.
 
 
VAR RÄDDA OM ER DÄR UTE.

2 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Bra inställning, men jag brukar få lite godisbegär på lördagar, bara lite...Skönt när man bestämt sig. Ha en bra dag! Kram Pia

Anonym sa...

Man klarar sig utan godis, men pralin någon gång måste jag ha.
Kramar från godismonstret Ann-Christine