tisdag 1 januari 2013

Nyårsdagen

Härliga Lavendel badkarsbad.

Ledig dag i stillhetens tecken. En dag för funderingar och eftertanke. Ute töar det. Tar mig ett härligt Lavendelbad. Tänker på filmen jag just sett Grymt fett. En filmserie om tonårshjärnan som AstraZeneca har producerat. Den är väldigt bra. Ger svar på frågor om ungdommars beteende. Sedan värmer jag heta räkor som jag gjorde iordning i går och tar en Caffè Latte.


Våra härliga Lavendelbuskar.


Egenskördad torkad Lavendel.
 
 
Lavendel Badskum.
 
 

 
Lavendelbadsalt.
 

HA DET BRA DÄR UTE

2 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Ett bad.. det låter underbart och lavendel är en favoritdoft. Kram och Gott Nytt År../ Pia

Anonym sa...

God fortsättning på det nya året!
Om jag ändå hade ett badkar. Vilken underbar färg på ditt badsalt!
Ha en fin helg!
Kramar