söndag 20 januari 2013

Där ute är det vinter

Söndagsbilden på FABRIKEN 

Blir i dag härliga vinterbilder från mitt köksfönster. I dag är jag hemma och inne. Hoppade den inplanerade långpromenaden. Jag har istället städat och fixat med kläder till veckan. Jag gillar att ha kläder tvättade och strukna så att det bara är att hänga fram kvällen före jag ska jobba.

I går var jag på fest. Trevliga människor och god mat. Vi var först i Uppsala Universitetsaula där vi fick lyssna på fin musik och trevliga tal.  Vi firade Syrrans flicka och syrrans flickas man som bägge tagit examen. Till Sjuksköterska och läkare.  Så duktiga båda två. En enorm insats av syrrans flicka som läst in sjuksysterexamen samtidigt som hon har en heltids forskarstjänst inom Biomedecin som hon har en examen i sedan tidigare.











 
VAR RÄDDA OM ER DÄR UTE.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så mysigt du har i ditt kök!
Kram

Tallhöjden sa...

Tack.
Kram