onsdag 9 januari 2013

Att säga hej till sig själv

Hej, jag själv tänk jag e alldeles fantastisk underbar.

Jag går i min mjukisoverall med bestämda steg.  Jag är kavat och kan allt och är bra på så mycket. Precis som Kajsa kavat och som Lotta på Bråkmakargatan.  De som Astrid Lindgren skrivit om i sina böcker. Ja, jag är alldeles perfekt och livet är perfekt.  Jag har en fantastisk familj.  En mamma och pappa som älskar varandra och lever för oss och familjen. En underbart snäll storasyster och en storebror som kan allt. Jag har hela livet framför mig. Bilden är svartvit men för mig är den i de mest fantastiska färger du kan tänka dig.



 
 
HA DET BRA DÄR UTE.

1 kommentar:

Villa Ryttarängen sa...

Vilken fin och härlig bild. Visst ska man tro på sig själv och vara lite förnöjsam i livet. Kraaam Pia