söndag 25 november 2012

Härliga helg

Söndagsbilden på Fabriken

får bli alla dessa kapsyler.........


Srtömholm bryggghus kapsyler.

Efter en rolig men slitig vecka var det fantastisk att bege sig till Kolsva och träffa alla mina härliga vänner. Nu är vi hemma igen efter en fantastisk helg. Vilka underbara vänner jag har. Vi har haft det så mysigt. En av mina vänner har ett eget ölbryggeri som vi har besökt under helgen. Stömholms brygghus.  Där har varje ölsort sin egen historia och smak. Vi har även lekt roliga lekar, dansat, sjungit och lyssnat på sång och gitarrspel, haft bildvisning, ätit god mat och druckit en del öl.

Det ska bli så spännande att komma till arbetet i morgon bitti efter alla förberedelser har vi invigning av vår nya härligt fina butik på terminal 4 på Arlanda.

Till veckan ska det bli mysigt att göra adventsfint här hemma. Att sätta fram våra fina Hjärtljusstakar och hänga upp adventstjärnor och adventsängelen. En och anna röd duk ska jag ta fram och köpa hem god glögg, russin och mandlar.


Strömholms brygghus egen Tomte öl.



 
 
 
 



 



HA DET BRA DÄR UTE

1 kommentar:

Villa Ryttarängen sa...

Den första bilden på alla kapsyler är cool tycker jag. Verkar som om du haft det bra i helgen. Kram Pia