söndag 14 oktober 2012

Känslan av att vara som alla andra

SÖNDAGSBILDEN kika in på Fabriken

Att vara ledig på en söndag är ju ingen självklarhet för mig då mitt arbete medför att jag även jobbar helger. Känslan att vakna på söndagsmorgon och kura ihop sig i favoritfåtöljen med nya gosiga pläden och känna att JA,  jag är som alla andra som är lediga på lördagar och söndagar.

Jag måste ändå nämna att ha ett jobb som mitt och få vara ledig veckodagar i stället för helgen när jag arbetar helg, är helt underbart. Det är för mig verklig livskalitet. Förra veckan besökte jag ju min älsklingssyster i några dagar och denna vecka ett inplanerat beök hos mammsen. I november åker jag och grabben till London i några dagar. Så härligt.

Älsklingsfåtöljen med nya gosiga pläden.




HA DET BRA DÄR UTE

1 kommentar:

Villa Ryttarängen sa...

Ja du att jobba när andra är lediga det är inte så kul. Mysig pläd du har köpt. Vad fin vaxduk och gardin din syster hade, gillar verkligen det mönstret. Ha det bra / Pia