tisdag 13 mars 2012

Vårkänslor

Idag har jag varit hos tandläkaren ett nödvändigt ont. Aj, aj stackars mig.
Känner mig så trött.

Jag har börjat en jättet bra kurs med mindfluness som jag var på förra veckan. 
Mindfulness är en metod som passar de flesta, den är lätt att lära och det är också vetenskapligt bekräftat att träningen minskar stress, förbättrar minnet och får oss att må bättre. Så god och nyttig mat och möte med nya härliga kvinnor. Fullmånevandring i tystnad med tända facklor på Internationella kvinnodagen.

Förra veckan var jag också på en bra föreläsning med den kände näringsfysiologen Fredrik Paulun.

Nu börjar renoveringen av vårt Allrum att närma sig och jag har kollat in mattor som jag kan tänka mig och dessa mattor har jag fattat tycke för. De kommer från Mio och Åhlens.






HA DET BRA DÄR UTE

Inga kommentarer: