lördag 24 mars 2012

Nu e det på G

I går var jag och vänninan på Thuns och shoppade och åt lunch. Vi var båda lediga från våra arbeten och vad är inte bättre än att fördriva tiden med shopping. Jag köpte nya byxor, blus och walkingskor. Gick en rask promenad i går kväll i mina nya skor och de var riktigt sköna.

För några veckor sedan så målade jag vår öppna spis vit. Här ser ni före och efter bilder. jag tycker att det blev mycket finare. Tänk vad jag gillar vitt.

Nu är vår renovering av Allrummet igång. Taket börjar ta form. Det blir såååååå fint.

I kväll blir det fest igen på den lokala Hembygsgården och jag ska hjälpa till att duka så det är fullt upp här kan jag säga. I morgon jobbar jag kväll och sedan är det ny vecka igen och sommartid.













Ha det bra där ute






1 kommentar:

Helena sa...

Jag tycker också att den blev mycket finare! :) Ha det bra du med.