fredag 5 augusti 2011

Underbara solskensdagar

Å. vilka underbara lediga dagar. Solsken varje dag.
Under dessa fantastiska dagar har jag suttit hemma i solstolen och läst och varvat ner.
Jag har också skjutsat dottern till fotbollsträning i Uppsala besökt Gränby Centrum. Motionsimmat i Hallstaviksbadet och pysslat i trädgården. Städat Altanen och även städat inne. I dag har jag besökt mysiga Sanda Gård där jag åt en jättegod lunch, Kalkon och hemgjord potatisgratäng mums. Jag besökte även underbart gulliga Norrtälje med alla härliga heminredningsbutiker och mysiga Kaféer.  Köpte nya vita stolsdynor och var förstås inne i en av mina favoritbutiker Lantstil.








Får av sten.

Kolla in Hönorna som går omkring fritt och käkar mask.



Mysiga butiken på sanda Gård.





HA   DET   BRA   I    SOLSKENET.

Inga kommentarer: