söndag 10 juli 2011

Svart som synden

Förra helgen var maken och jag på ett jätte trevligt 50-års kalas i Roslagens famn, utanför Herräng. Där fick vi underbart god mat och dryck, umgicks med våra goa vänner lekte trevliga lekar, sjöng, lyssnade på fantastisk Barbershop sång och roliga tal. Å så dansade vi ju förstås.

I veckan har jag varit ledig från jobbet i tre dagar. Det har kännts som jag haft semester och under dessa dagar har jag besökt Stockholm för att shoppade på rean. Jag köpte svarta toppar för att ha som ombyten till arbetet.

Jag var på födelsedagsmiddag hemma hos syrran och besökte mamma. Tog även en sväng ner till Södertälje.

En härlig utflykt med vänninor där lunch intogs på trevliga Sandagård där jag bl.a köpte en rosa Wettexduk som ser ut som en Prinsesstårta. Efter lunchen besökte vi Hallstaviks utebad. Så klart hade vi strålande sol. Det kändes härligt att få sträcka ut sig i bassängen och simma några längder.

Ombyten till jobbet. Svarta tunikor och ett svart linne.

Linnet.

H A  D E T  B R A D Ä R  U T E

Inga kommentarer: