torsdag 3 mars 2011

Lunchteater



I dag var jag på lunchteater i Uppsala mittilivet med friteatern. En föreställning som får en att reflektera över vardagen och livets alla måsten. Jag har haft det bra i min vardag idag. Inget jäktande vid middagens matlagning, eftersom sonen lagade den. Supergott. Utskuren biff med klyftpotatis och sallad han är så duktig. Jag har sådan tur som har det så bra. I går kväll kom mannen hem med en stor Tulpanbukett som nu pryder matbordet. Å, den är så vacker och vilket härligt väder vi har haft i dag i Uppsala. Solsken och fågelkvitter.

HA   DET   BRA   DÄR   UTE

1 kommentar:

Unknown sa...

Det är jätte härligt när man precis bytt sängkläder!

Brukar läsa din blogg och det går ju inte att ta miste om ditt heminredningsintresse ;-) Så jag undrar om du någon gång haft ett inredningsparty?

Jag jobbar åt ett företag som heter Living and Room och kolla gärna in våra grejer på: www.livingandroom.com

Jag åker runt och håller "homepartyn" så hör av dig om du är intresserad av att veta mer.

/Annelie Persson
persson.annelie@gmail.com