torsdag 24 februari 2011

VÅRKÄNSLOR




Lånade bilder från nätet.



Pigkammaren från kollektionen Anno 1905




 
 
I dag skiner solen in genom fönstren och det kändes underbart vårigt.
Jag vill  F Ö R Ä N D R A,  förnya börja på nytt, bygga om och göra om.
Har så många fantastiska tankar om allt möjligt nytt.


Nya möjligheter och nya tag. 
Det är vårkänslor tror jag fastän det är lite svalt ute än.
I dag gick jag en härlig långpromenad i det underbara vintervädret.
Det känns så bra i kroppen och jag tänker så bra då. Tankar om alla nya härliga projekt.


Vi ska göra om vår altan till ett vardagsrum/punchveranda. Jag har redan möblerat rummet i fantasin. Pärlspontstak och gameldagsfönster med smårutor upptill som på bilden. Den underbara tapeten som jag visat förut Pigkammaren. En härligt stor glas försedd dubbeldörr och en soffa i Howardstil.

Inga kommentarer: