tisdag 1 februari 2011

Riktiga män


I helgen har jag besökt underbara Stockholm, vi min syster, jag och mamma firade mammas födelsedag med att besöka Riktiga män på Maximteatern.

En Show/Teater Fyra framträdande manliga kollegor försöker med alla medel att förstå sig på varandra, sig själva och kvinnor. När det händer stora saker inom företaget åker de iväg till en ö i solen för att tänka klarare. Meningen är att de ska spendera helgen med att brainstorma inför kommande projekt. Men resan tar sin vändning när männen förstår att chefen har andra planer. Alla kanske inte är kvar kommande måndag..

Nästan helt utan rekvesita mycket bra och underhållande.Värd att besöka tycker jag.
Tog tillfället i akt och shoppade också. Jag köpte en klänning på varuhuset NK och ett par tunikor på Axelssons. God mat och dryck så klart och många glada skratt i min älskade mammas och systers sällskap.



HA    DET    BRA    DÄR    UTE

Inga kommentarer: