lördag 5 februari 2011

Lilla nya porslinshuset





Här var det tänt.

Jag har skrivit tidigare om att jag var sugen på ett vitt porslinsvärmeljushus hållare från Cult design och nu är det mitt. I dag visar jag bilder på den fina porslinsljuslyktan. Gillar verkligen mycket från deras sortiment. Den passar så bra till mitt "Mitt höghus på landet".

Har möblerat tillbaka så som det såg ut tidigare i köket. Det blir bättre att ha bordet åt det hållet när vi får gäster och har iläggskivorna i.

Maken har skjutsat dottern till fotbollsträning på konstgräs och jag tänkte ta mig en långpromenad. Jag var och dansade Sumba i går så kul och tränade Core också så jag är lite stel i kroppen i dag. En rask långpromenad med vänninan tror jag blir alldeles underbart för mina stela muskler och välbefinnadnet för min själ. 


HA DET BRA DÄR UTE

Inga kommentarer: