tisdag 25 januari 2011

Hjälp, vem är jag?


Caroline af Ugglas

Underbart härlig och mycket inspirerande tjej.


Marie Mian Föreläsare och projektledare http://www.1.6miljonerklubben.com/
 

Fantastisk miljö, mysig ställe att vistas i och lyssna till härliga kvinnor.
 

Otroligt vacker miljö och härligt väder med sol.
  

I dag kommer några bilder från konferensanen i söndags. De är fotade av Veronica Mattson.
Jag har börjat att läsa ur Carolines af Ugglas bok Hjälp vem är jag? som jag köpte i söndags och jag tycker verkligen om språket i den. Ämnet är också bra och den väcker verkligen eftertanke. En sådan bok som är som en syrlig karamell som man behöver suga på ett tag. Eller en polkagris stång som man suger på ett tag lägger undan när den blir för söt och sedan tar fram igen när socker nivån är låg.


HA    DET    BRA    DÄR    UTE

1 kommentar:

Vero sa...

Halloj!

Ja, det var en bra dag, lite smått trött mot eftermiddagen var jag allt.

Helt ok att du lånade mina bilder. Tyvärr la batteriet av...

Ha en fin dag!