fredag 7 januari 2011

Amaryllis





I dag har dotter och jag varit och handlat på Thuns http://www.thuns.se/ en jättebra butik vid Faringe station. Där har de det mesta som man kan behöva. Kläder, skor, heminredning, tyger och trevligt fik. Till dottern köpte vi nya Adidas shorts eftersom hon blivit uttagen till första Campen till Upplandslaget i fotboll. Ett steg närmare Landslaget (Stolt mamma).  Då måste man ju bara få nya shorts. Sedan så köpte vi en skidjacka åt dottern för snart så bär det av för oss att åka skidor.


Jag köpte ny härlig tröja och en svart kort inne jacka. När jag kom hem efter att ha lämpat av dottern hos kompisar så hade en av mina underbara Amaryllisar vält och titta så underbar den är i min blåa vas. Käre maken är på baluns i Uppsala och där är sonen också men på annat ställe så nu är jag här hemma och bloggar. I morgon ska jag på härligt kick off  hela dagen det blir tidig uppgång för mig.




H A    D E T    S Å    B R A    A  L  L A    D Ä R    U T E

Inga kommentarer: