fredag 12 november 2010

Hälsomässa i Älvsjö

Sanna Ehdin


Föreläsning med Sanna Ehdin på hälsomässan, oj vilken grej å snacka om energi höjare. Jag har länge gillat och läst Sanna Edhins böcker, så det var jättekul att äntligen få höra henne live. Ja det var ju nästan sista chansen nu eftersom hon ska sluta att föreläsa live. Jag köpte hennes senaste bok och fick den signerad, kul.

De senaste dagarna har jag känt mig lite dränerad  på energi. En kväll så surfade jag runt lite på internet och hamnade på Sanna Ehdins hemsida, http://www.ehdin.com/ å läste då att hon skulle vara med på Häslomässan denna helg (fre-sön). Gissa vad hennes aktuella tema på föreläsning var och vad hennes senaste bok handlar om ? Jo: FINN DINN ENERGIKOD. Tänk att jag får alltid vad jag behöver och ber om. Så nu har jag en alldeles ny tryckt och signerad bok som väntar på att få bli läst av mig.



Det fanns så klart mycket mer bra på hälsomässan bl.a så lyssnade jag på Anna Skipper och Blossom provsmakade en massa juicer, teer av alovera och hälsosamma bär och frukter. Det fanns även möjlighet att prova på en massa olika träningsredskap och massage och även en friskvårdskoll som jag givetvis provade. Där så vägdes och mättes jag och de kollade balansen, hållningen och nackenrörligheten. Sedan fick man en egen liten konsultation av utbildad hälsoterapeut. Ja oj vad mycket det fanns på mässan och trevligt var det.
Allra bäst var ialla fall Sanna.......

Inga kommentarer: