söndag 14 november 2010

Egen tid



Mys dag

Räkor, chilidipp och tortilla chips med chillismak. Mums.
 


Våra barn är så stora nu så de hittar på egna aktiviteter utan oss föräldrar. I går var även min man ute på  vift, så jag hade egentid nästan hela dan. Min dag började med att gick på Qvinno frukost. Å vad mysigt att sätta sig vid dukat frukostbord med levande ljus och trevligt sällskap. Bara att klä sig borsta tänderna å så gå iväg. Därefter en av mina favoritsysselsättningar, shopping. (Visar bild på inköpet en annan dag). Jag tog mig en långpromenad och sedan hem för att fixa lunch/middag till mig och dottern som komm hem en kort stund för att sedan ge sig iväg igen.  Jag fixade därefter lite hemma, pratade en stund i telefon och sedan så kollade jag på tv och åt räkor mums.

Inga kommentarer: