tisdag 26 oktober 2010

Fantastiska hudvårdsprodukter

 Skönheten kommer ju innefrån, men måste bara dela med mig av dessa fantastiska produkter.

TimeWise Miracle Set - Good Housekeeping

Jag har en Atopisk hy och har under åren provat på och köpt en massa olika hudvårdsprodukter. Dyra och billiga. Från makeup butiker, apotek och hälsokost. Genom kontakter, direkthandel, under resor, utskrivna på recept av hudläkare, inhandlat på internet och på flygplatser, men jag har aldrig varit helt nöjd.

För ett par år sedan kom jag i kontakt med Mary Kays produkter och min hy är sedan dess så otroligt mycket bättre än den någonsin har varit tidigare. Med dessa produkter har jag fått ett personligt skräddarsytt hudvårdsprogram. Företagt har också en helt fantastisk affärsidé. Behandla dina medmänniskor så som du själv vill bli behandlad. Mary Kay Ash vision var att berika kvinnors liv.

Under oktober månad finns det rosabandet produkter att köpa där överskottet går till forskning för att kunna bota bröstcancer. Om du är intresserad av att köpa/sälja dessa fastastiska produkter. Sök upp en hudvårdskonsult nära dig via Mary Kay hemsida.


Kram på er alla.

Inga kommentarer: